Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Психологічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти

Психологічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти

23 січня 2018 року відповідно до плану роботи КУ «Дубровицький РМК» на базі Дубровицького ЦПО пройшло засідання районного методичного об’єднання практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти з теми «Психологічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти».

Інклюзивна освіта - це система освітніх послуг, яка ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти. Інклюзивне навчання з кожним роком стає все актуальнішим в Україні. Насамперед, це пов'язано з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. Дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей у країні. Окрім зростання кількості дітей з обмеженими можливостями, наголошується тенденція якісної зміни структури порушень, відмічається їх комплексний характер у кожної окремої дитини.

Упродовж методичного заходу було розглянуто актуальні питання: визначення поняття «інклюзивна освіта», ознайомлення з нормативно-правовими документами, що регламентують впровадження інклюзивної освіти в Україні (Катрук О.С., методист РМК); особливості психолого-соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами у ЗЗСО (Удодік Н.В., практичний психолог Берестівського НВК). Про методи роботи з дітьми з особливими потребами поділилася досвідом практичний психолог Бруяка Л.М. (Колківський НВК). Про дослідження пізнавальних процесів дітей, які перебувають на інклюзивній формі навчання розповіла Твердун Т.М., практичний психолог Дубровицької ЗОШ №2. Особливу увагу присутні звернули на індивідуальну програму розвитку, яка забезпечує індивідуалізацію навчання, визначає конкретні навчальні стратегії та підходи.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич запевнила, що «інтернати для дітей з особливими потребами не будуть скасовані, поки інклюзія не стане якісною та доступною». Маємо розуміти, що якість та доступність інклюзивного навчання у закладах освіти району залежить у першу чергу від нас самих.


 

Методист Дубровицького РМК О. Катрук

 

 

 

Психологічний супровід навчання дітей з особливими  освітніми потребами в закладах освіти

 

Психологічний супровід навчання дітей з особливими  освітніми потребами в закладах освіти

 

Психологічний супровід навчання дітей з особливими  освітніми потребами в закладах освіти

 


  • Переглядів: 8 706
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9